In het voorjaar van 2024 is het 30 jaar geleden dat de Vrouwenschool in het voormalige klooster aan de Dominicanenstraat is getrokken. Reden dus voor een feest! Op 20 april 2024 opent de Vrouwenschool haar deuren voor alle kennissen, vrienden, buurtbewoners en andere feestbeesten.
Vanaf 20.30 uur kunnen de voetjes van de vloer op ons “Non-stop feest: 30 jaar en nog lang niet klaar!”

30 Jaar op de Dominicanenstraat betekent ook dat de einddatum van de hypotheek in zicht komt en dat we ons gereed maken voor een doorstart van de Vrouwenschool. De huidige leden van de Vrouwenschool willen graag dat voor de toekomstige generaties een unieke plek zoals deze blijft bestaan. Om hierbij stil te staan vieren we NON-STOP feest en is er voor alle oud-leden een speciaal voorprogramma. Sta je al op onze mailinglist dan ontvang je hiervoor een aparte uitnodiging.

Verzoeknummers
Tijdens de avond draaien (oud)leden MCBC en Dj Grey Tornado de sterren van de hemel.
Heb je een verzoeknummer voor tijdens het feest? Dat kan!!
Welk liedje doet je denken aan de Vrouwenschool, is je guilty pleasure of is gewoon ontzettend leuk om op te dansen?
Geef het door via deze link en dj Grey Tornado neemt het mee in haar set.

Mijn favoriete Vrouwenschool liedje: https://forms.gle/8n8RKyGWbfq978vb6

Aanmelden voor het feest is niet verplicht maar wel heel fijn en kan via prgroepvrouwenschool@gmail. o.v.v. NONSTOPFEEST.

Entree aan de deur € 5,-.

Note: We vieren het feest in de Kapel op de eerste etage.
Helaas is deze ruimte voor mindervaliden niet zo toegankelijk.
(Het is een pand uit 1903)
Wil je komen, maar is de trap een probleem?
Stuur ons dan van te voren even een mailtje, dan denken we met je mee.