De huidige kapel bestaat uit een deel van de oude kapel van de Dominicanessen. De kapel wordt gebruikt als gezamenlijke ruimte door de leden van de Vrouwenschool, daarnaast wordt de ruimte verhuurd aan derden.

Voor wie

De kapel kan gehuurd worden door vrouwen of vrouwengroepen, of door gemengde groepen onder leiding van een vrouw.

Soort activiteiten

De kapel is geschikt voor terugkerende activiteiten zoals cursussen, workshops en therapieën. Het plannen van de activiteiten gebeurt, in verband met eventueel geluidsoverlast , in overleg met de Vrouwenschool.

Afmetingen

De kapel is 7 bij 9 vierkante meter groot. De kapel heeft een vaste verhoging die dienst kan doen als podium. Er zijn faciliteiten voor het zetten van koffie en thee in het keukentje naast de kapel.

Prijzen

De Vrouwenschool hanteert geen commerciële tarieven en verhuurt de kapel voor slechts € 38,- per dagdeel bij wekelijks gebruik (een cursus bijvoorbeeld).
De kapel wordt incidenteel verhuurd voor losse dagdelen. Kosten hiervan zijn: € 55,- per dagdeel.

Interesse? Aanvragen en informatie opvragen kan via: kapel@vrouwenschool.nl