In een knusse praktijkruimte in het souterrain van de Vrouwenschool runt Karlijn haar eigen praktijk Down My Tribe. Ze begeleidt en ondersteunt ouders van kinderen met een beperking, of kinderen die a-typisch ontwikkelen.

Als gediplomeerde en ervaringsdeskundige therapeut kan ze putten uit haar ervaringen in het moederschap van drie kinderen, waarvan de jongste het syndroom van Down heeft.

“Ik hoor regelmatig van ouders hoe fijn ze het vinden dat ze bij mij vaak aan een woord genoeg hebben. Dat ik de dynamieken herken die komen kijken bij het ouderschap wanneer het blijkt dat hun kind anders dan anders is. Dan komt er namelijk echt een heleboel op je af en heb je zoveel vragen waar je vaak niet mee terecht kunt bij mensen in je directe omgeving. Daarom ben ik gaan doen, waar ik zelf heel erg behoefte aan had toen ik in die fase zat. Zodat ouders zich gezien en gehoord voelen, iemand naast zich hebben staan die snap hoe het echt is, en die een tijdje meewandelt en al die door elkaar lopende emoties mee kan helpen ontrafelen. Want dat zijn er nogal wat…”

Down my tribe

Ik heb Down My Tribe opgericht voor ouders van kinderen met een beperking, kinderen die anders zijn dan verwacht, of “gewoon anders” zijn.

Je kunt bij mij terecht voor coaching en inspiratie over uiteenlopende thema’s die spelen bij jou als ouder. Zodat je het wiel niet opnieuw hoeft uit te vinden, je gehoord en gesteund voelt, en kan ervaren dat je er niet alleen voor staat. Maar bovenal dat je de toekomst met vertrouwen tegemoet kunt zien.

Kijk op www.downmytribe.nl voor meer informatie.

Of volg mij op instagram, facebook of linkedin